Podróże ze smakiem
Choć ojczyzną pierogów jest Azja Środkowa, można je spotkać na całym świecie. Empanady, jiaozi, gyoza, tortellini, samosy – to wszystko kuzyni naszych swojskich pierogów. Różnią się szczegółami, ale podstawa jest taka sama, to farsz zawinięty w mączne ciasto. To sprawia, że pierogi są idealnym comfort food.