Podróże ze smakiem
Oliwki przybierają rozmaite kształty i kolory – zielone, podłużne, fioletowe, czarne, okrągłe. Każdy znajdzie swoją ulubioną odmianę? Każdy? Nie, niektórzy nie mogą znieść smaku tego owocu. Czy Lucie uda się ich przekonać do zostania smakoszami oliwek?