Outsourcing migracyjny?Jakie zmiany w niemieckich urnach wyborczych?
Niemiecki Bundestag nie udzielił wotum zaufania Olafowi Scholzowi 16 grudnia 2024 roku. Doszło do rozwiązania parlamentu i zaistniała potrzeba zorganizowania wyborów federalnych, które miały się odbyć we wrześniu 2025 roku. Głosowanie, łączące system większościowy i proporcjonalny, powinno doprowadzić do utworzenia koalicji, niezbędnej do wyboru przyszłego kanclerza.