Kryzys klimatyczny: punkty krytyczne"Nie negocjujemy naszych wartości."
Finka Henna Virkkunen jest nową wiceprzewodniczącą wykonawczą Komisji Europejskiej ds. suwerenności technologicznej, bezpieczeństwa i demokracji. To przed nią stoi jedno z najważniejszych obecnie zadań: regulacja platform internetowych i mediów społecznościowych mająca na celu walkę z dezinformacją i mową nienawiści. To też kwestia obrony podstawowych wartości europejskich.