Życie poza systemem - oczekiwania a rzeczywistość30 min
Ucieczka od codzienności, porzucenie dotychczasowego życia i wymyślenie się na nowo. Kogo nie pociągają takie fantazje? Czy jednak jest to możliwe i na ile? Wśród artystów i artystek, których spotykamy w tym odcinku „Twist” jest Karolina Miszczuk, malarka, która na miejsce nowego początku wybrała daleką norweską północ.