Jak stawić czoła samotności?
Najnowsze badania pokazują, że co druga osoba czuje się samotna. Epidemia samotności dotyka przede wszystkim młodych ludzi. Co można z tym zrobić? Odpowiedzi szukamy wspólnie z artystami, którzy opowiadają o samotności poprzez muzykę, fotografię, malarstwo, wideo, teatr i literaturę.