Shein: rebelia fast fashion11 min
Chińska marka ultra fast fashion, Shein, próbuje uwieść francuską opinie publiczną i odwrócić uwagę od katastrofalnego wpływu na środowisko oraz zarzutów o nieludzkie traktowanie pracowników.