Tunezja
Dokument śledzi drogę Tunezji od jaśminowej rewolucji w 2010 roku po rządy autokratyczne Kajsa Su’ajjida. Pokazuje, jak Su’ajjid stopniowo ogranicza wolność mediów, marginalizuje opozycję i koncentruje władzę w swoich rękach. Wyjątkowe materiały archiwalne i świadkowie opisują dramat upadku demokratycznej nadziei w Tunezji.