Tunisia: A Betrayed Revolution
The hope of a free republic in the heady days of Tunisia’s revolution in 2010 turned into despair as a new authoritarian regime took hold with the re-election of President Kais Saied in 2024. This documentary interviews supporters and opponents of Saied’s regime in a detailed overview of the last 15 years of tumultuous politics.