Tunisia
Documentarul urmărește drumul Tunisiei de la Revoluția Iasomiei din 2010 la regimul autocratic instaurat de Kaïs Saïed. De la outsider și simbol al speranței democratice, Saïed concentrează treptat puterea, reduce libertatea presei și marginalizează opoziția, marcând prăbușirea visului revoluționar.