Czy to prawda, że...
Dżuma zdziesiątkowała Europę i zakłóciła porządek społeczny. W Ameryce choroby przywiezione po 1492 roku doprowadziły do masowego wymierania rdzennych ludów. Zwykłe patogeny nieraz miały większy wpływ na bieg historii niż sami ludzie. Co przyniesie nam następna pandemia? Czy będziemy lepiej przygotowani, by jej stawić czoła?