Este adevărat că ciuma a fost cea mai mare epidemie?
Ciuma a decimat Europa, perturbând ordinea socială. În America, bolile adus după 1492 au cauzat o extincție în masă a populațiilor native. Uneori, niște simpli agenții patogeni au influențat istoria mai mult decât oamenii înșiși. Ce ne rezervă următoarea pandemie și vom putea face față mai bine?