Przeklęty kot! (20/30)
Stéphane przynosi do domu nową wielkie puzzle. Od rana do wieczora siedzi przy stole i z niezwykłym skupieniem dopasowuje kolejne kawałki. Komar nie może pojąć, co jego człowiek widzi w tych małych kawałkach kartonu. Przecież można je zrzucać ze stołu, gryźć albo rozrzucać po podłodze! Czy kot zdoła oderwać Stéphane’a od jego nowej pasji?