Watykańska dyplomacja12 min
Watykan, 44-hektarowa enklawa w sercu Rzymu jest nie tylko duchowym centrum Kościoła katolickiego, ale także ważnym graczem dyplomatycznym na arenie międzynarodowej. Pomimo swoich niewielkich rozmiarów, Stolica Apostolska jest kluczowym graczem w sprawach światowych dzięki swojej „soft power” i ponad miliardowi wyznawców.