Podróże po kuchni
Australia to nie tylko plaże, opera w Sydney i kangury z pocztówek. To także smaki, które dzielą ludzi. Zaglądamy do aborygeńskiego szefa kuchni Marka Olive’a, który pokazuje jak przygotować filet z kangura właśnie. Mieszkający we Francji Joe opowiada, jak zapach kawy i jedzenia potrafi przenieść go prosto do domu.