Podróże po kuchni
Kimczi jest dla Koreańczyków tym, czym dla Francuzów chleb, a dla Polaków kiszona kapusta. Symbolem kraju i jego tradycji. W Seulu spotykamy się z Yu Jeonghee, szefową kuchni, która poświęciła swoje życie na doskonalenie sztuki wyrobu kimczi i fermentacji.