Podróże po kuchni
Francesinha to typowy comfort food za którym tęsknia Portugalczycy rozsiani po całym świecie. W historii tej kalorycznej bomby odbijają się dzieje kraju. Wybieramy się do Porto sprawdzić, dlaczego to tak wyjątkowe danie oraz do Wiednia, gdzie mieszka portugalska diaspora.