Maroko: surferzy przeciwko gentryfikacji18 min
Jak odeprzeć falę masowej turystyki, którą sami wywołaliśmy? To pytanie zadają sobie surferzy z Imsouane, małej wioski rybackiej w południowo-zachodniej części Maroka. Miejsce to od kilku lat jest mekką turystów, a swoją popularność zawdzięcza nie tylko wspaniałym, bardzo „Instagramowalnym” krajobrazom, ale także surferom.