Palimpsest - historia pewnego nazwiska
Kanadyjska montażystka i reżyserka Mary Stephen, urodzona w Hongkongu w chińskiej rodzinie, bada tajemnicze pochodzenie swojego angielskiego nazwiska. Ta subtelna, intymna podróż stawia pytania o pragnienie tworzenia nowej tożsamości oraz o dziedzictwo przekazywane z pokolenia na pokolenie.