Zaproszenie do podróży
Na Jamajce lekkoatletyka jest czymś więcej niż tylko sportem. Ta nieduża karaibska wyspa zachwyciła świat (szybkim) tempem wyjątkowego sportowca: Usaina Bolta, od lat najszybszego człowieka na świecie. Wielokrotny mistrz olimpijski jest częścią długiej tradycji, która uczyniła Jamajkę fabryką sprinterów i wylęgarnią mistrzów.