Zamek Wartburg
Od tysiąca lat Zamek Wartburg góruje nad Turyngią. To miejsce naznaczone historią, od legendarnego założenia przez Ludwika Skoczka przez pobyt Marcina Lutra, po symbol niemieckiego zjednoczenia.