Zaproszenie do podróży
Dzieła Arvo Pärta cieszą się niesłabnąca popularnością. Wszystkiego jego kompozycje są niczym modlitwa wypełniona ciszą, pięknem i czystością, poruszającą dogłębnie słuchaczy na całym świecie.