Rudyard Kipling's India
Estonian composer Arvo Pärt is the most widely performed living composer in the world. His entire body of work is filled with spiritual and religious feeling which touches listeners around the world. His minimalist genius has inspired great filmmakers, including Jean-Luc Godard, Werner Herzog and Terrence Malick.