Anglia: ścieki w morzu30 min
W latach 80. XX wieku Anglia pod rządami Margaret Thatcher sprywatyzowała sieci wodociągowe w kraju. Dziś, prywatne przedsiębiorstwa kanalizacyjne regularnie spuszczają nieoczyszczone ścieki do rzek, jezior i morza. Choć infrastruktura się sypie, firmy wypłacają rekordowe dywidendy inwestorem. Mieszkańcy nadmorskich miejscowości mają dość zanieczyszczeń, które zagrażają lokalnej przyrodzie i turystyce.