Re: England's Sewage Problem
Privatised water companies in England and Wales pump raw sewage into lakes, rivers and seas, causing a major scandal in the UK. In the seaside town of Whitstable in Kent, local people have had enough of this practice which destroys the environment, harms human health and the local economy.