Islandia: życie na wulkanie30 min
Grindavik, niewielkie portowe miasteczko na południu Islandii regularnie nawiedzając erupcje wulkanu. Rozpalona lawa wdziera się regularnie między domy. Z tego powodu rząd islandzki zarządził ewakuację mieszkańców. Jednak niektórzy nie potrafią opuścić swych domów.