Re: Iceland - Living with Lava
In recent years, six volcanic eruptions have threatened the town of Grindavik in southern Iceland. Many buildings have been destroyed by lava flows and the government has declared the settlement a restricted area, evacuating all residents. But some people have not given up on their town and want to continue living there despite the risks.