Zastrzyki na otyłość31 min
Nowa generacja leków na otyłość obiecuje utratę wagi bez wyrzeczeń. Substancje opracowane pierwotnie do leczenie cukrzycy zmniejszają uczucie łaknienia i zwiększają poczucie sytości. Czy jednak to lek dla wszystkich cierpiących na otyłość? Jakie są efekty uboczne ich stosowania?