Re: Fighting Obesity with Weight-Loss Jabs?
Lose weight effortlessly without dieting? That's what the weight-loss jab promise. A weekly injection and the pounds melt away. Originally developed to treat diabetes, the drug supresses the appetite and increase feelings of fullness. However, losing weight with prescription injections is expensive and can have side effects.