Hiszpania: od dyktatury do demokracji
20 listopada 1975 roku umiera caudillo Francisco Franco. Tego samego dnia rodzą się Óscar Martín i Paloma Rodríguez. Całe życie spędzą w demokratycznej już Hiszpanii i razem z nią przeżyją epokowe zmiany – od wprowadzenia demokracji, przez nieudany zamach stanu, rewolucję kulturalną, złożenie broni przez ETA, po wzrost popularności prawicy odwołującej się do frankizmu.