Dyktatury, Narkotyki, Przemoc: Ameryka Łacińska i USA (2/3)
Za rządów Ronalda Reagana, oficjalną polityką Ronalda Reagana w najbliższym sąsiedztwie stały się interwencje zbrojne i obalanie reżimów niechętnych USA. Od uzbrajania kontrrewolucyjnych bojówek w Nikaragui, przez pomoc w obaleniu demokratycznego rządu w Chile po wspieranie dyktatury w Panamie, Stany Zjednoczone zalały Amerykę Łacińską krwią w imię własnych interesów.