Dyktatury, Narkotyki, Przemoc
Ameryką Łacińską od dekad wstrząsają rewolucje, przewroty, wojny domowe, autorytarne reżimy. Od zamachu stanu w Brazylii przez kryzys kubański po obalenie chilijskiego rządu i atak na rządowe budynki w Brazylii w 2023 roku – wszystkie te wydarzenia były wspierane lub inspirowane przez potężnego sąsiada, Stany Zjednoczone. Za pomocą materiałów archiwalnych, wywiadów z politykami lewicy i prawicy, ten dokument pokazuje, jak USA od lat mieszają się w sprawy Ameryki Łacińskiej i dlaczego sentyment antyamerykańskie jest w regionie tak silny.