Arat Kilo, Jupiter & Owess i Célia Wa
Paryski Cabaret Sauvage po raz kolejny wyrusza w muzyczne loty fantazji z Les Concerts Volants! Program tej trasy obejmuje ethio-jazz z Arat Kilo, bofenia rock z Jupiter & Okwess i karaibskie dźwięki z Célią Wa.