Rozmowa z... Marion CotillardRozmowa z... Michaelem Hanekem
Michael Haneke opowiada o swojej twórczości, w tym o istotnej dla niego różnicy między filmami telewizyjnymi i kinowymi. Jego zdaniem, specyfika obu typów publiczności wymusza inny sposób realizacji i podejścia do tematu.