Zobacz Re: Bułgaria: Masterchef w Rodopach
Choć Hiszpania jest jest dziś jednym z krajów najbardziej przyjaznych społeczności LGBT+, to nieheteronormatywni seniorzy zmagają się z wieloma niedogodnościami - biedą, samotnością, dyskryminacją w swoim pokoleniu.