CamelPhat
Rune Reilly Kølsch - znany jako Kölsch - to duński DJ i producent techno. Jeden ze swoich największych sukcesów w jego muzycznej karierze jest singiel "Calabria". Zaś jego jednym z najważniejszych wydarzeń w artystycznym CV można uznać występ na wieży Eiffla w 2017 r.