CamelPhat
Stephan Bodzin przez lata był producentem głównie muzyki elektronicznej. Urodzony w Bremie muzyk pracował z Oliverem Huntemannem nad popowym projektem tanecznym Kaycee, a także pracował nad remiksami Frankie Goes To Hollywood i Sinead O'Connor. Następnie wydał swój debiutancki album "Liebe ist ..." w 2007 r.