KölschFairground Festival 2023
Rune Reilly Kølsch, aka Kölsch, is a Danish techno DJ and the producer of "Calabria," one of his biggest hits. His career literally reached new heights in 2017, when he delivered a set from the 2nd floor of the Eiffel Tower. The Copenhagen-born artist has sold millions of records worldwide.