Anfisa LetyagoZurich Street Parade 2023
Rok po roku Anfisa Letyago - urodzona na Syberii i wychowana w Neapolu - dociera do stale rosnącej publiczności i ugruntowuje swoją pozycję jednej z najbardziej wpływowych DJ-ek i producentek w branży muzyki elektronicznej. W 2021 r. założyła własną wytwórnię płytową N:S:DA. Ta chwila stanowi nowy kamień milowy w jej karierze artystycznej. Jej nazwisko pojawiło się w line-upach międzynarodowych festiwali i miejsc, takich jak Ultra, Tomorrowland i Parklife. Wydaje i współpracuje z renomowanymi wytwórniami, takimi jak Kompakt, Rekids i Drumcode.