Ben Klock & Adiel
Urodzona w australijskiej Adelajdzie DJ-ka, producentka i szefowa wytwórni Juliet Fox wyrobiła sobie markę jako jedna z najbardziej ekscytujących postaci na dzisiejszej scenie muzyki elektronicznej. Jej styl jest nie tylko wyjątkowy, ale także urzekający, hipnotyzujący i stale ewoluujący.