CamelPhat
Paul Kalkbrenner - jego imię to synonim elektronicznej muzyki tanecznej. I od dawna jest jej ikoną. Dorastał w złotej erze techno w Berlinie. Pierwszy album "Superimpose" został wydany w 2001 r. Jego muzyka charakteryzuje się hipnotycznymi melodiami, pulsującymi bitami i niezrównaną energią.