Kamala Harris, 56-letnia senatorka z Kalifornii, jest reprezentantką amerykańskiej różnorodności. Jest młoda, wojownicza i zdeterminowana, by przełamywać bariery społeczne. 3 listopada została pierwszą kobietą - i to czarnoskórą - piasującą urząd wiceprezydenta w Stanach Zjednoczonych.