White Power
Skrajna prawica coraz mocniejszymi kolorami zaznacza się w europejskim krajobrazie politycznym. Jej fasadowy wizerunek jest ugrzeczniony, jednak trzonem działania pozostają niebezpieczne idee rasistowskie. Skrajni prawicowcy konsekwentnie budują ekosystem nienawiści, wobec którego potrzebny jest stanowczy sprzeciw. Jednak czy sprzeciwiamy się wystarczająco? Dokument z lektorem.