Kicz wyniesiony do rangi sztuki6 min
Wstydliwa przyjemność? Kontrowersyjna sztuka? Kicz często poddaje się krytyce, a jednak jest silnie zakorzeniony w polskiej kulturze - od twórczości Gombrowicza po disco polo. Artysta z (małym) wąsem, Pan Savyan, swoimi piosenkami podbija internet, a nam opowiada, co pociąga w disco polo, bo przecież ono też może być sztuką!