Atak polityczny na Słowacji: spolaryzowany kraj4 min
Zamach na słowackiego premiera Roberta Fico zaostrzył nastroje w Bratysławie, w kraju podzielonym pomiędzy Unią Europejską a Wschodem, w szczególności Rosją Władimira Putina - jak w przypadku samego Fico. Przeanalizujmy dziś ten szczególnie spolaryzowany politycznie kraj.