Nicnierobienie - prawdziwy luksus?
Nicnierobienie może być formą sztuki, wystarczy wspomnieć włoskie „dolce far niente”. Może być także najwyższą formą oporu przeciwko kapitalistycznemu dyktatowi ciągłej produktywności.