Mogli
Musicverse łączy koncerty w berlińskim planetarium (Zeiss Großplanetarium) z wizualnymi projekcjami generowanymi przez sztuczną inteligencję. W przypadku wszechstronnie utalentowanej Mogli publiczność jest przenoszona do psychodelicznych światów przyrody, które są nagrywane w czasie rzeczywistym oraz wzbogacane efektami i wizualizacjami AI.