Jak niebezpieczne są wesołe miasteczka?
Od 17 lat Miruna Gritu prowadzi w siedmiogrodzkim miasteczku Cristian klinikę dla bocianów. To prawdziwa przystań dla tych ptaków wędrownych. Miruna leczy ptaki, które wpadły w linie energetyczne czy zatruły się śmieciami, których pojawia się coraz więcej w okolicy. Jej jedyną zapłatą jest widok wyleczonych, odlatujących jesienią na południe bocianów.