Re: Cyfrowy detoks
Życie bez smartfona byłoby prawdziwym koszmarem dla wielu osób, zwłaszcza młodych, bo urodziły się już podczas technologicznego boomu. Ale właśnie takie wyzwanie postawił przed grupą licealistów w Dreźnie pewien nauczyciel. Eksperyment polegał na tym, by spędzili tydzień bez telefonu komórkowego, komputera i połączenia z Internetem. Jakie były rezultaty?