TAPE - Nicki MinajNight Lovellsplash! Festival 2023
Night Lovell to prawdziwa gwiazda - jest uważany za jednego z najszybciej rozwijających się artystów hip-hopowych w Kanadzie. Kilka liczb ilustrujących ten fenomen: ponad 4 mln odsłuchów miesięcznie na Spotify, dziesiątki milionów na SoundCloud. Ale te liczby nie mówią wszystkiego. Sukces Lovella można wytłumaczyć przede wszystkim jego unikalnym stylem, który prezentuje na scenie splash! 2023.